توزیع ۶۰۰ سبد غذایی در راستای رزمایش کمک مومنانه 
توزیع ۶۰۰ سبد غذایی در راستای رزمایش کمک مومنانه 

توزیع ۶۰۰ سبد غذایی در راستای رزمایش کمک مومنانه 

یحیی ره پیش گفت: در راستای رزمایش کمک مومنانه به همت اعضای کانون و با کمک های خیرین، ۶۰۰ سبد غذایی به ارزش ۴ و نیم میلیون تومان تهیه شده است.
شناسه خبر : 924787 تاریخ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ زمان انتشار :

«یحیی ره پیش» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: در راستای رزمایش کمک مومنانه به همت اعضای کانون و با کمک های خیرین، ۶۰۰ سبد غذایی به ارزش ۴ و نیم میلیون تومان تهیه شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید کربلا محله کموکین منوجان ابراز کرد: هر سبد غذایی شامل اقلامی همچون برنج، روغن، چای، قند و رب گوجه فرنگی است که در بین خانوارهای نیازمند توزیع می شود.

وی اظهار کرد: در پی شیوع بیماری کرونا، ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان از طریق مجازی برگزار شد اما اکنون با توجه به اعلام وضعیت سفید و بازگشایی مساجد، برنامه های کانون فرهنگی هنری شهید کربلا محله کموکین منوجان به صورت حضوری برگزار می شود.

ره پیش اضافه کرد: البته کلیه برنامه ها با رعایت کامل نکات بهداشتی اجرا می شود و در اولین قدم با مشورت امام جماعت مسجد، قرار است امشب کارشناسی از مرکز بهداشت در مسجد حضور یابد و نکات بهداشتی کرونایی که باید توسط نمازگزاران در مسجد رعایت شود، را آموزش دهد.

ره پیش عنوان کرد: از این پس جلسه روزانه جزخوانی قرآن کریم در مسجد برگزار می شود و همچنین روزانه تفسیر یک صفحه از قرآن کریم و احکام ویژه ماه مبارک رمضان توسط امام جماعت مسجد بیان می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید کربلا بیان کرد: در اوقات شرعی قرآن و اذان از گلدسته های مسجد پخش شده و همچنین هر شب زیارت عاشورا و دعای فرج امام زمان (عج) راس ساعت ۲۰ از گلدسته های مسجد پخش می شود.

وی در خاتمه ابراز کرد: در نظر داریم ان شاءالله از روزه اولی های عضو کانون و محله با اهدا جوایزی تجلیل کنیم تا نسبت به انجام تکالیف دینی ترغیب شوند.

پایان پیام/ 586